Click here to Register for Canada Moodle Moot

Book Your Hotel Now

email Novotel Toronto Vaughan to book your room

PRE-CONFERENCE

Wednesday, February 21, 2018 (Two half-day sessions)

Onsite fees include an informal welcome gathering on Tuesday, February 20, 2018

  • Onsite: $89 (for half day), $170 (for full day)
  • Online: $50 (for half day), $85 (for full day)

MAIN CONFERENCE SYMPOSIUM

Thursday, February 22 - Saturday, February 24, 2018 (SUPER early bird rates available until June 30 only)

  • Registration fees include the York University wine and cheese Welcome Event on February 21, informal networking event on February 22, Continental Breakfast, Lunch and Refreshments each day of the conference
  • Join us for our Friday, February 23 Awards Banquet - $85.00

Questions? contact: Frances Long, canadamoot@gmail.com

ONSITE @ York U   
ONLINE @ Big Blue Button  
Super Early BirdEarly BirdRegularLateSuper Early BirdEarly BirdRegularLate
Delegates $389 $439 $489 $539 $199 $224 $239 $274
Student $189 $224 $249 $274 $104 $117 $129 $142
Group (8 or more)  $339 $389 $409 $459 $185 $195 $205 $225

Lead Presenter

Pre-conference session, or 45 presentation or 90 minute workshop (20 minute session presenters read below*)

$339 $389 $409 $459 $174 $185 $205 $225
Day Rate ONSITE (Feb 22 or 23) $215 $240 $265 $290        


Click the link to register!
http://www.eply.com/CanadaMoodleMoot20181863010


Super Early Bird: End of June 2017

EarlyBird: October 15 2017

Regular:  End of January 2018

Late Registration: After February 1, 2018
Note: Applicable taxes not included in above quoted prices

*Presenting 2 - 20 minute sessions? Pay the presenters rate.  Presenting 1 - 20 minute session? Pay the regular price. Additional presenters (not the lead presenter) pay delegate rate.

Questions contact - Frances Long, canadamoot@gmail.com T: 1.604.685.5100 Renseignements - Frances Long, canadamoot@gmail.com T: 1.604.685.5100

Cancellation/Refund Policy: Annulation/Politique de remboursement:

All cancellations must be in writing. Telephone cancellations will not be accepted. Please EMAIL your cancellation request to Frances Long, canadamoot@gmail.com. A full refund, less a $100 processing fee, will be given for cancellations received by January 15, 2018. No refunds will be issued for cancellations made after January 15, 2018. Confirmed registrants, who do not attend and do not cancel by January 15, 2018, will be charged the entire registration fee. All refunds will be processed after the conference.

Inscription à la conférence

Réservez votre hôtel dès maintenant

Émail Novotel Toronto Vaughan pour réserver votre chambre

  • Émail : novotel.torontovaughan@accor.com
  • Mentionnez Moodle Moot pour un tarif spécial
  • Tarif spécial valable jusqu'au vendredi 19 janvier 2018
  • Appelez directement au 1-905-660-0212 ou sans frais 1-866-630-2680

PRÉ-CONFÉRENCE

Mercredi 21 février (deux sessions d’une demi-journée)

Les frais pour les participants en présence comprennent une réception informelle de bienvenue le 21 février.

  • En présence : 89 $ (demi-journée), 170 $ (journée entière)
  • En ligne : 50 $ (demi-journée), 85 $ (journée entière)

CONFÉRENCE COLLOQUE

Jeudi 22 février ou samedi 24 février 2018 (SUPER rabais disponible jusqu’au 30 juin 2017 seulement)

  En présence @ York U 
En ligne @ Big Blue Button
SUPER rabaisRabaisRégulierDernière minuteSUPER rabaisRabaisRégulierDernière minute
Participation individuelle $389 $439 $489 $539 $199 $224 $239 $274
Étudiant $189 $224 $249 $274 $104 $117 $129 $142
Groupe (8 et plus) $339 $389 $409 $459 $185 $195 $205 $225
Présentateur principal
d'un atelier de 45 ou 90 minutes (*)
$339 $389 $409 $459 $174 $185 $205 $225
Une journée (22 ou 23 février) $215 $240 $265 $290        

SUPER rabais : jusqu'au 30 juin

Rabais : jusqu'au 15 oct.

Régulier : jusqu'au 31 janvier

Dernière minute : après 1er février
Notez : Taxes en sus.

*Vous faites deux présentations de 20 minutes ? Vous payez le prix d’un présentateur. Vous faites une présentation de 20 minutes ? Vous payez le prix régulier. Les présentateurs additionnels (autres que le présentateur principal) paient le prix régulier.

Renseignements - Frances Long, canadamoot@gmail.com

Annulation / Politique de remboursement :

Les annulations doivent être transmises par écrit. Aucune annulation téléphonique ne sera acceptée. Les demandes d’annulation doivent être adressées à Frances Long canadamoot@gmail.com. Un remboursement complet, moins 100 $ de frais d’administration, sera octroyé pour les demandes reçues avant le 15 janvier 2018. Aucun remboursement ne sera possible après cette date. Les participants dûment inscrits qui ne participeront pas à la conférence et qui n’auront pas fait de demande d’annulation avant le 15 janvier 2018 devront payer la totalité des coûts. Tous les remboursements seront traités après la conférence.

Modifié le: Wednesday 1 November 2017, 18:04